Edyta grabowska forex


Forex megadroid revisão forex tradutor currículo amostra paypal forex conversão taxas forex jpy para aud xm forex spreads opção negociação mt4 padrões de design sistema de negociação kevin aprilio dan forex forex cartão corporativo pagar impostos sobre opções de ações superforex indonésia interativo corretores opções de taxa de cancelamento caminho do exílio novo sistema comercial Estratégia de conservação da biodiversidade surrey fatwa mui forex halal pokémon x sistema de negociação gap gap estratégia de negociação opções de ações dos empregados no mercado britânico lista de opções de negociação usforex referralNazywam e Edyta Grabowska. Z wyksztacenia jestem marketingowcem, co nie ukrywam 8211 czsto pomaga mi w yciu prywatnym. Swoje ycie zawodowe zwizaam z tradingiem, zwaszcza z tradingiem na rynku Forex. Wszystko rozpoczo si gdy przeczytaam ksik Steva Nisona: wiece i inne japoskie techniki analizowania wykresw. Od tamtej pory przechodziam przez etap wskanikw, dywergencji, kaskady rednich i innych narzdzi, ktre maj pomaga w codziennym yciu tradera. Ostatecznie pozostaam przy Price Action. Jestem przekonana, e informacje potrzebne do efektywnego tradingu zawarte s na wykresie. W myl idei Analizy Technicznej uwaam, e cena odzwierciedla kady czynnik wpywajcy na decyzje grajcych. Jestem zwolenniczk tendência seguindo (std te nazwa bloga :)). Wyznaczajc trend korzystam z Overbalance, bardzo prostej i skutecznej metody opartej o zasigi korekt. Do wyszukiwania miejsc transakcji wykorzystuj Teori fal Elliotta, Wspczynniki Fibonacciego i Formacje wiecowe. Miaam zaszczyt bycia managerem a dwch Trading Room-w przez niemal rok. Niezwyke dowiadczenie, za ktre jestem wdziczna wszystkim traderom biorcym udzia w tym przedsiwziciu. Przekonaam si na wasnej skrze jak wan czci w tradingu jest psychika. Strategia jest wana, ale para wanie psychika decyduje o sukcesie lub porace. W ramach projektu edukacyjnego przez 12 miesicy prowadziam cotygodniowe spotkania z traderami. Przynosio mi to wiele radoci i satysfakcji. Obserwacja rozwoju Klubowiczw postpw w drodze do poziomu, ktry dla kadego z uczestnikw por satysfakcjonujcy bya niesamowitym przeyciem. Ciesz si, e mogam cho w maym stopniu przyczyni si do poszerzania przez nich wiedzy. Ciesz si, e mogam por czci ich drogi do sukcesu. Dziki projektowi ProWebinar mogam podzieli si swoj wiedz. Powstay trzy webinary, podcasters ktrych opowiadam o mojej ulubionej metodzie wyznaczania trendu, czyli o Overbalance. Zostaam rwnie zaproszona do prowadzenia cotygodniowych Spotka z Ekspertami Giedowymi. Przez trzy miesice spotykalimy si regularnie w kady poniedziaek. Miaam przyjemno pozna osoby z najwyszej pki naszego polskiego wiata analizy i inwestowania, jak Pawa Danielewicza czy Alberta Rokickiego. Praca z kadym z Ekspertw bya dla mnie du frajd. Não, eu co tydzie mogam przekona si jak du i siln spoeczno tworzymy meu, traderzy :) Rynki finansowe eu negociação para moja pasja, powiciam e temu cakowicie. Dlatego lwia cz wpisw to wanie sposb, w jaki analizuj wykresy. Jednak wiedzc, e wykres i strategia to nie wszystko, niektre z wpisw bd dotyczyy rozwoju osobistego oraz rzeczy, ktre mnie zaciekawiy, zainspiroway, pomogy Bardzo Ci dzikuj za odwiedziny i powicony czas. Jeli chcesz zada mi pytanie, albo po prostu przywita si, napisz do mnie na adres: edytafollowfx. pl. Pozdrawiam serdecznie, Edyta

Comments